© Shot by Lola - www.shotbylola.com

Jaarstrategie

Heb jij een speciaalzaak of conceptstore? Of ben je een kleine horeca exploitant of leverancier? 

En wil je het meeste uit jezelf en je bedrijf halen? Omdat je weet dat er meer in zit? 

Dan is het tijd om daar strategisch over na te denken en het vast te leggen in een planning. 

 

Elk jaar begin januari bieden we de mogelijkheid uit je bedrijf te stappen en onder begeleiding van experts in twee dagen zowel een financiële planning als een bijbehorende marketing strategie op te zetten voor een heel jaar, opgedeeld in kleine stukjes. De eerstvolgende tweedaagse is op:

>> NOG NADER TE BEPALEN <<

Op dag 1 en de ochtend van dag 2 werken we aan je financiële jaarplan.

We gaan in op persoonlijke wensen, waar wil je naar toe? Wat zijn je dromen?

We praten over geld, waarom dat belangrijk is en waar je het voor nodig hebt. 

We verhelderen doelgroep en huidig productaanbod. Wat doe je nu en wat is je potentie?

We maken een inschatting van bijbehorende kosten en winstmarge > wat hou jij er als ondernemer aan over?

We gieten alles in een jaarplanning met omzetdoelen. Op dag 2 is het tijd voor evalueren en bijstellen.

Op dag 2 gaan we aanvullend aan de slag met je marketingstrategie. 

Wie ben jij en wie is je klant?

Wat doe je nu en waar wil je naar toe?

Welke marketing past daarbij om je klant te bereiken?

Ook dat gieten we in een jaarplanning, aansluitend op je financiële / omzetdoelen.

Als je financiële doelen wil halen, is marketing onmisbaar. Met goede marketing bereik je namelijk jouw ideale klanten met het ideale product dat jullie verbindt. Op een manier die bij jou en je bedrijf past.

 

Deze jaarplanning, op maat voor jouw bedrijf, is eenvoudig bij te sturen en jaarlijks opnieuw te gebruiken. Hiervoor krijg je ook tips tijdens het evenement. 

 

 

PRAKTISCHE ZAKEN:

DATUM: NADER TE BEPALEN (2 DAGEN)
TIJD: van 10.00 tot 16.00 uur
LOCATIE: NADER TE BEPALEN 

Er wordt natuurlijk gedacht aan de inwendige mens. De hele dag is er goede koffie, thee, sap en water met lekkers en we genieten tussendoor van een heerlijke lunch.

 

De PRIJS van de Tweedaagse Masterclass wordt € 997 (excl btw)

© Shot by Lola - www.shotbylola.com

Hetty Knottenbeld

Hetty Knottenbeld (links) van Helder Begin start het programma met het vaststellen van financiële doelen voor 2019. Zij heeft ruim negen jaar ervaring in het begeleiden van ondernemers in het MKB, inmiddels als Financieel Business Controller. Voor die tijd werkte ze er op de werkvloer, naast haar opleiding tot gezinshulpverlener en dankbaar werk als gastouder en PA voor gezinnen met groeiende bedrijven. Ze is gepassioneerd over het ondernemerschap, ambachten, duurzaamheid en pure producten. Bij het gros van haar huidige jaarklanten komt ze zelf graag als klant. Zo is het cirkeltje rond.

Lindsy Bruin

Lindsy Bruin (rechts) gaat op dag 2 verder met handvatten om je financiële doelen te behalen door het inzetten van Online Marketing.  Als Online Marketing Specialist biedt ze handvatten om jouw passie over te brengen op je doelgroep. Wie ben je en wat heb je te bieden? Wat past bij jou en je bedrijf? Als je dat helder hebt, kun je dit inzetten ter promotie van je bedrijf om de financiële doelen te behalen. 

Lindsy en Hetty leerden elkaar in 2017 kennen door een gezamenlijk zakelijk project, en vonden aanvulling in elkaars expertise. Twee disciplines, Finance & Marketing, die vaak lijnrecht tegenover elkaar staan, maar bij samenwerking een ontzettende boost geven aan je bedrijf. Lindsy en Hetty ondersteunen elkaar dan ook om hun eigen doelen te behalen.  

Allereerst: deze twee dagen waren een verademing. Complete focus op áán je bedrijf werken in de luwte van een heerlijk informele omgeving. En dat onder leiding van twee echte vakvrouwen! Ik heb enorm genoten ♡
 
INZICHT
Het voornaamste financiële inzicht wat ik heb opgedaan is hoe ik een financieel doel kan bepalen en een planning maken. Vervolgens kan ik heel eenvoudig terugrekenen. Zo weet ik ineens wat ik per uur moet verdienen en kan dus ook simpel een offerte bij derden neerleggen. Niet iedere keer opnieuw het wiel uitvinden, zalig…!
 
Op marketing gebied heb ik geleerd hoe belangrijk een online etalage is. En dat dat mijn website is, het meest ondergeschoven kindje van mijn onderneming… Dat is nu heel zichtbaar voor mij en krijgt nu net zoveel aandacht als mijn fysieke winkel etalage!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rachel Rikkers

Koud Kunstje

WhatsApp Contact via WhatsApp: