Laten we samen een helder begin maken

Financiële Coaching

Ik help jou de basis van je geldzaken op orde krijgen en leer jou financiële buffers op te bouwen en sparen voor de doelen die jij wenst.
Hardwerkende ondernemer

Maak jij je regelmatig zorgen over geld?

  • Het regelen van je geldzaken kost teveel tijd en geeft veel onrust
  • Er lijkt altijd te weinig geld te zijn
  • Post en documenten stapelen zich regelmatig op
  • Je vraagt minimaal 1 keer per jaar uitstel voor een belastingaangifte
  • Het ontbreekt je aan algeheel overzicht in je administratie en financiële situatie
  • Aan sparen of buffers opbouwen kom je onvoldoende toe
Hardwerkende ondernemer

Maak jij je regelmatig zorgen over geld?

  • Het regelen van je geldzaken kost teveel tijd en geeft veel onrust
  • Er lijkt altijd te weinig geld te zijn
  • Post en documenten stapelen zich op
  • Je vraagt minimaal 1 keer per jaar uitstel voor een belastingaangifte
  • Het ontbreekt je aan algeheel overzicht in je administratie en financiële situatie
  • Aan sparen of buffers opbouwen kom je onvoldoende toe
Ik help jou de basis van je geldzaken op orde krijgen en leer jou financiële buffers op te bouwen en sparen voor de doelen die jij wenst.

Administratie hoort erbij, net als de afwas.

De afwas laten opstapelen, daar moet je ook niet aan denken. Geen schone borden meer kunnen pakken, geurtjes en aangekoekte resten die moeten inweken…

Het regelmatig bijwerken, maar ook de volgorde die je aanhoudt, maakt veel uit. En je kunt een tool als een afwasmachine slim inzetten voor snelheid. 

Zo is het ook met je geldzaken, privé én zakelijk. Daar regelmatig met aandacht mee bezig zijn en de juiste tools zo slim mogelijk gebruiken, maakt veel uit voor hoeveel je overhoudt om vermogen op te bouwen. En  wanneer je meer bezig bent met geldzaken, wordt het steeds leuker en makkelijker

Het maakt daarbij niet uit of je voor je gevoel veel of weinig te besteden hebt, of je een bedrijfspand of personeel hebt, vaak op vakantie wilt of niet. Jouw persoonlijke situatie is altijd anders dan die van een ander. Maar het bereiken van doelen is hetzelfde en begint bij een heldere basis. Die basis leer ik je graag. Weten of we bij elkaar passen?

Een paar Vriendelijke woorden

Hetty is als Financial Business Controller uitermate goed georganiseerd en heeft een heldere workflow geïmplementeerd in mijn bedrijven. Dit resulteert in een 'kort erop zitten' financieel management strategie, waarin alle rapportages wekelijks en maandelijks zéér 'up-to-date' zijn, hetgeen de bedrijfsvoering uitermate ten goede komt. Hetty heeft een efficiënte manier van werken, begrijpt nieuwe materie in een 'split second' en heeft de mogelijkheid om financiële input ook te kunnen duiden binnen de kengetallen voor Horeca/MKB. Ik kan Hetty van harte aanbevelen bij zowel startende als bestaande ondernemingen om door haar de gehele financiële én personeelsadministratie te laten optuigen cq. herstructureren.

Hetty is een enorm gedreven en praktisch persoon. Zij heeft een vracht aan kennis en ervaring en weet dit in heldere taal en behapbare stukjes over te brengen aan de klant. De snelheid waarmee zij een situatie overziet en het probleem weet te tackelen is verbluffend. En behalve dat is ze enthousiast, goedlachs en weet zelfs mij aan te steken met de liefde voor haar vak!

Rachel Rikkers

-

Koud Kunstje

Via een Facebookgroep kreeg ik ‘Helder Begin Hetty’ aangeraden voor het ordenen van mijn administratie. We hadden een dag uitgetrokken om eens een solide basis te leggen. Ik maakte al wel gebruik van e-boekhouden en hield al wel het een en ander redelijk bij, maar toch liep ik altijd achter de feiten aan. Resultaat; minstens drie dagen per kwartaal aaneengebroken bezig met de administratie voor de BTW aangifte. Dat moest toch anders kunnen. En ja hoor. Dat bleek al heel snel. Samen achter de computer en met een stapel papieren wist Hetty in no time structuur en systeem aan te brengen in mijn boekhouding. En… vanaf deze dag heb ik mijn hele administratie ‘in de cloud’! Ik heb een vaste manier van werken om facturen in te boeken, mails te verwerken, betalingen klaar te zetten etc. Ik ben er enorm mee geholpen.

Titia Olieman

-

Je wilt hier graag samen mee aan de slag

Maatwerk is wat je zoekt. Misschien voel je schaamte, doe je de lades van je bureau liever dicht dan open of is het simpelweg te veel om alleen aan te pakken. Geen chaos is mij te groot en mijn achtergrond in de hulpverlening en als professional organizer helpen mij je stap voor stap blijvend orde scheppen in je administratie en geld overhouden door bewuster om te gaan met je geldzaken. 

Samen gaat alles sneller. En samen werken aan je bedrijf kan een welkome afwisseling zijn. 

Ik help je individueel de basis van je geldzaken op orde krijgen op zowel jouw eigen locatie als op afstand, maar ik leer je ook graag de helder geworden gegevens in te zetten voor het opbouwen van financiële buffers en sparen voor de doelen die jij wenst.

Wanneer is een maatwerk samenwerking een goed idee?

  • Wanneer je al een aantal jaar onderneemt en meer (winst) uit je bedrijf wilt halen
  • Bij groei, plannen voor uitbreiding, verhuizing of andere grote veranderingen
  • Als je bereid bent tijd, geld en energie te steken in de professionalisering van je bedrijf.

Wat je moet weten voordat je met mij in zee gaat

In chaos zet ik mijn schouders eronder en hak ik knopen door om orde te scheppen. Dit zijn krachtige kwaliteiten die helpend zijn op het gebied van de administratie, maar die ook overweldigend kunnen zijn. Meestal hoor ik echter terug dat mijn klanten er juist energie van krijgen. En ze vinden het nog steeds leuk als ik hun zaak binnenloop of anderzijds contact opneem 🙂

Met mij werken betekent minder papier en verpakkingsmateriaal, lokaal samenwerken, meer afval scheiden en een doorlopende stroom aan ideeën om je bedrijf te verduurzamen, processen te versnellen en onnodige zaken te schrappen. Vind je het allemaal wel best met het milieu en blijf je liever zoveel mogelijk doen wat je altijd deed? Dan kun je beter bij iemand anders terecht. 

Lijkt het je nog steeds een goed idee om met me samen te werken? Laten we kennismaken!

Ik help jou de basis van je geldzaken op orde krijgen en leer jou financiële buffers op te bouwen en sparen voor de doelen die jij wenst.

Wat je moet weten voordat je met mij in zee gaat

In chaos zet ik mijn schouders eronder en hak ik knopen door om orde te scheppen. Dit zijn krachtige kwaliteiten die helpend zijn op het gebied van de administratie, maar die ook overweldigend kunnen zijn. Meestal hoor ik echter terug dat mijn klanten er juist energie van krijgen. En ze vinden het nog steeds leuk als ik hun zaak binnenloop of anderzijds contact opneem 🙂

Met mij werken betekent minder papier en verpakkingsmateriaal, lokaal samenwerken, meer afval scheiden en een doorlopende stroom aan ideeën om je bedrijf te verduurzamen, processen te versnellen en onnodige zaken te schrappen. Vind je het allemaal wel best met het milieu en blijf je liever zoveel mogelijk doen wat je altijd deed? Dan kun je beter bij iemand anders terecht. 

Lijkt het je nog steeds een goed idee om met me samen te werken? Laten we kennismaken!

Ik help jou de basis van je geldzaken op orde krijgen en leer jou financiële buffers op te bouwen en sparen voor de doelen die jij wenst.