We maken het onszelf al snel moeilijker dan nodig. Ja, ook ik als ik niet oppas. Behalve als het aankomt op verwerking van de administratie. Het verwerken van je administratie kent namelijk in de basis een logische volgorde. Als je die kent, is het een eitje!
Zo simpel is het. Als je de 8 logisch opvolgende stappen van het verwerken van je administratie aanhoudt, ben je er zo doorheen. En heb je éénmaal deze volgorde helder, dan vergeet je het nooit meer.
*Afhankelijk van de hoeveelheid opgebouwde / achterstallige administratie kan dit meer of minder tijd in beslag nemen. Zie dit als een signaal. Wil je je administratie sneller en automatischer verwerken en tot 60% tijd besparen? Mail naar info@helderbegin.nl voor informatie.
Elke eerste maand van het kwartaal kun je gratis meedoen met deze btw-challenge.
Vul hieronder je gegevens in en je ontvangt direct de eerste stap!
De administratie moet simpel en snel, zonder teveel handmatige handelingen, zodat je snel weet waar je financieel aan toe bent.
De afgelopen twintig jaar werkte ik bij en met veel kleinere horecaondernemers, winkeliers en zzpérs en ik zie nog steeds hoeveel er achter de schermen blijft liggen of onvoldoende praktisch is ingericht om voor de schermen betere resultaten te kunnen halen.
Ondernemen begint met overzicht vanuit een heldere, tijdbesparende structuur.
Elke eerste maand van het kwartaal kun je gratis meedoen met deze btw-challenge.
Vul hieronder je gegevens in en je ontvangt direct de eerste stap!