Toen ik in 2010 mijn eerste bedrijf begon, had ik geen idee hoe belangrijk een financiële strategie zou zijn. Ik begon met doen waar ik goed in was. Organiseren.
Maar toen de klanten uitbleven en onze privé situatie veranderde, had ik niks om op terug te vallen.
In 2013 beëindigde ik mijn bedrijf.
Eind dat jaar ging ik een horeca ondernemer met groeiplannen ondersteunen op de administratie. Al snel bracht ik orde en structuur aan en ging alles soepeler lopen achter de schermen. Zo soepel, dat er inmiddels 3 bedrijven bij zijn gekomen!
Mijn reken & organisatietalent besloot ik verder te ontwikkelen met diverse trainingen op gebied van financiën en organisatie, zakelijke & persoonlijke ontwikkeling, gecombineerd met managementboeken en (money)mindset werk.
Mijn huidige bedrijf schreef ik op 1 november 2015 in en heeft zélfs 2020 overleefd. Daarbij draag ik als kostwinnaar het volledige huishoudelijk inkomen.
Ik leer jou ook graag hoe je de financiële regie in handen neemt en je doelen bereikt!